Van Prutz naar Mals Italie

2 juni 2014 - Mals, Italië

Ja ja Italië we staan niet zo vroeg op veel geslapen na de spannende dag van gister eerst ontbijt dan kan de tent even drogen regen en zelfs de binnen tent is aan de onderkant nat ,maar in de zon zo droog. Dus op pad de Reschenpas over we fietsen door het prachtige Oostenrijk met zijn lieve dorpjes huizen met houten balkonnetjes en in bloei staande geraniums en de leuke kerktorrentjes dan langs weide velden met de mooiste voorjaarsbloemen en prachtige weide velden soms gemaaid maar prachtig.Dan besluiten we vanaf Pfunds de bus te nemen de pas over met zijn 11 bochten als we in de bus zitten ( de fietsen hangen er gewoon achter aan)genieten we van het prachtige uitzicht op de bergen waar nog steeds sneeuw op licht.dan vanaf Nauders een prachtig fietspad langs een meer maar op en af ik heb mijn versnelling regelmatig in zijn 1 gehad en soms lopen ,maar het gaat ook weer bergafwaarts en kijk maar niet hoe hard we gaan helm op en gewoon voorzichtig we zitten nu op een mooie camping even buiten Mals heerlijk een biertje en een wijntje en met zicht op de besneeuwde bergen. solito buono

1. Yehudi:
    2 juni 2014
    Wat een avonturen geb en cobie. Hoe voelen jullie je tijdens dit avontuur? Wat gaat er door jullie heen? Waar heb je het over als je weer op een berg top staat samen? Veel liefs van het platte hollanda
    Yehudi
  2. Esmeralda:
    Yes Yes, Italië!
    Geniet ervan!
  3. Bram en Gré:
    Eindelijk Italië;
    en een goede reis verder, geniet er lekker van.
  4. Simone rovers:
    3 juni 2014
    Jemig Italië en datbop de fiets.zo knap watbeen eind.geniet ervan hè.groetjes Simone.