Van Dalaas naar Prutz

1 juni 2014 - Dalaas, Oostenrijk

We stonden heerlijk in de zon tot s,avonds laat op de alpenweide ,en als we opstaan weer lekker in de zon dus de tent is lekker droog ,spannend vandaag de Arlbergpas op het eerste stuk is zwaar en als ik eenmaal afstap kom ik niet meer op gang dus lopen maar het laatste hele steile stuk kan met de trein en daar gaan we voor bij Langen am Arlberg is een station waar we kaartjes uit een automaat halen ook voor de fiets ,dan zien we iemand en vragen of het goed gaat zo of we gereserveerd hadden ja natuurlijk (niet) maar ze waren erg aardig en we mochten mee werden zelfs geholpen de trein in en uit te stappen,en met tien min aan de andere kant van de berg koud van de spanning koppie doen en dan bergafwaarts prachtige in bloei staande Alpen weide leuke dorpjes en nog steeds de besneeuwde bergen voor ons en dan fietsen we langs wintersport plaatsjes zoals kapl geweldig later langs de rivier de Alfenz prachtig en met GEB gaat het goed niet in te halen dat red ik niet ,en soms denk ik hoe zullen we in Rome komen ,maar er zijn er veel wegen naar Rome

1. Nel en Rien:
    1 juni 2014
    Jeetje wat een rit maar gelukkig een heel stuk met de trein. Gelukkig weer goed met geb want als je van die stukken moet fietsen wil je wel fit zijn
  2. Esmeralda:
    1 juni 2014
    Succes morgen! Truus en wim waren hier vandaag, even de tuin laten zien, er zijn aardig wat bonen opgekomen, maar niet alles, vier per stok, de tuin is aardig vol aan het worden, erg leuk! Gezellig met ze gegeten in de tuin. Morgen de kinderen weer naar school, ze waren lekker met hemelvaart vrij, wij .
    Succes en geniet van de natuur! Liefs Esmeralda
  3. Bram en Gré:
    2 juni 2014
    Het is een zware vakantie trip maar wel erg mooi;
    Veel succes met de voortgang naar ROME.
    Groetjes;
    Bram en Gré.