Van Narni naar Fiano Romano

27 juni 2014 - Fiano, Italië

De tent is nat als we vertrekken maar goed dat hebben we meer meegemaakt het eerste stuk gaat prachtig langs de bergrug van de Monti Sabini om mooi uitzicht over het dal van Umbrië het is de hele dag op en af we krijgen het niet cadeau allemaal van de zestig gefietste km is er misschien vijf gewoon ,maar goed we rusten regelmatig drinken veel en volgens boekje moet het niet hoger dan 6 procent waarom wij dan die 8 tot 12 tegenkomen weet ik ook niet uit eindelijk komen we na veel zweet druppels op een prachtige camping in Fiano Romano aan en blijven hier een dag nog 62 km en dan zijn we er goed weekend allemaal groetjes

1. Yehudi:
    27 juni 2014
    Whoohooo jullie zijn er biiiiiijjjjjjjjnnnnnaaaaaaaa.
    Kus
    Yehudi
  2. Nelklaver:
    28 juni 2014
    hoi co geb nog 62 klm wat fijn! een reis vol verhalen en belevenissen, wat een prestatie! ik ben er blij mee dat ik mee mocht reizen met jullie, goede reis verder. zondag voetbal er zijn mensen die t v aan hebben zonder geluid en de radio met commentaar. we gaan weer duimen veel liefs uit Ermelo nel.
  3. Richard:
    29 juni 2014
    Super!
  4. Liesbeth:
    Wat goed. Ik doe het jullie niet na.