Bergen

3 juni 2014 - Mals, Italië

Hallo allemaal Yehudi vraagt ons wat we voelen als we op een berg staan ,dat geeft een geweldig gevoel een berg is een prachtig natuurlijk iets en omdaar tegen op te klauteren heb je veel energie nodig en dan heb je een geweldig gevoel dat je dit kan en een prachtig uit zicht op de koop toe en helemaal geweldig om er weer van af te rijden wat soms wel eens erg snel gaat .Op deze reis voelen we ons zo op de fiets erg vrij het samen dingen ontdekken elke dag ben je weer ergens anders en dat allemaal geeft ons een geweldig tevreden gevoel.

Vandaag een rustdag lekker alles even wassen naar het dorp wezen lopen lekker lezen gewoon een rustdag.

1. Nelklaver:
    3 juni 2014
    hoi co geb geweldig italie en dat in zo n korte tijd, petje af heel verstandig een dag uitrusten, en wat rommelen. is dit niet boven verwachting? nu al dit punt bereikt te hebben? een goede reis verder veel liefs uit Ermelo nel
  2. Esmeralda:
    3 juni 2014
    Prachtig! Wat goed om even te lezen en te rommelen, jullie zijn op schema volgens mij.
    Leuk die foto's telkens! Hier is het best goed weer, gewerkt vandaag en bijna zomer vakantie, mijn moestuin groeit, erg leuk te zien en om er in te werken! Tijs geniet van school, en veel vriendjes hier telkens, Esmee is paardrijden.
    Veel liefs van ons!
  3. Monique:
    Hoi,

Hadden jullie eigenlijk al een echte rustdag gehad? Jullie zijn natuurlijk een keer met de boot en de trein geweest maar dit zal toch effe lekker zijn. Hier is het nog droog, ze voorspellen wel slecht weer voor morgen maar zaterdag moet het 28 graden worden. Geniet ervan, doe voorzichtig en inderdaad, er leiden meer wegen naar Rome :-)

Groetjes Monique