Van Mals naar Merano

4 juni 2014 - Merano, Italië

Vroeg op pad alles lekker schoon in de tassen goed geslapen en daar gaan we weer het was goed een rustdag, we hebben natuurlijk een dag op de boot gehad maar die tien minuten trein en half uurtje bus hakt er niet in verder alles gefietst .Het pad gaat vandaag meer omlaag dan omhoog het is net of we een elektrische fiets hebben we fietsen vandaag door het dal van de Alpen grote Appel boomgaarden  echt kilometers lang passeren we en regelmatig fietsen we langs het riviertje. de Etsch Adige waar het water met grote snelheid doorheen stroomt we zien een groene specht en een ijsvogeltje als we door een klein natuurpark gaan drinken we een koppie bij een visvijver je ziet ze zo zwemmen zo helder is het water ,hoe dichter we bij Rome komen hoe meer fietsers er zijn ,we groeten elkaar vriendelijk ,schept een band hè.en zitten dus nu in Merano ,zo even de stad in voor een boodschap .groetjes allemaal.

1. Esmeralda:
    4 juni 2014
    Hoi pap en cobie,

Het plenst hij, pfff, maar bij jullie droog denk ik he, wat een leuke foto op koken op je knieën!
    Succes morgen! Liefs en slaap lekker!
  2. Hans en gerda:
    5 juni 2014
    Hallo daar, alweer drie weken aan het fietsen wat een avontuur
    wat een belevenis voor jullie. Het is hier in Ermelo koud het weer voor het weekend wordt warm 30 graden is de voorspelling ben benieuwd .Wij
    hebben een pinkstermarkt in Ermelo we hebben er zin in.Voor jullie nog heel veel fiets plezier . een dikke kus.Hans&gerda