Van Merano naar Auer

5 juni 2014 - Auer, Italië

We zijn niet vroeg vandaag vannacht veel regen gevallen dus we laten gewoon alles eerst een beetje drogen ,en dan fietsen we de stad uit was erg gezellig,we fietsen achter de grote villa,s langs weer richting de rivier Etsch Adige waar het pad vandaag langs gaat we passeren weer grote appelboom gaarden  de meeste Europese Appels komen uit Zuid Tirol.We komen langs weinig dorpjes fietsen tussen de groene bergen die steeds een beetje kleiner worden ,veel vogel geluiden tussen de appels in ik zie een groene specht en een zwaarte slang verder gaat het riviertje aardig te keer.Heerlijk gefietst en staan nu in het zonnetje op een kleine maar leuke camping in Auer heerlijke fiets dag.De foto,s in het Wilma pak zijn natuurlijk speciaal voor Wilma de Italianen vinden het erg mooi.

1. Monique:
    5 juni 2014
    Leuk, zo'n camping vlak naast de druivenranken, ziet er erg mooi en groen uit. Pak staat jullie goed hoor. Geniet er nog maar enorm van.

Groetjes Monique
  2. Ingrid:
    6 juni 2014
    Wauw ziet er geweldig uit, jullie natuurlijk ook dat pakje staat natuurlijk niet iedereen! Succes veel fiets en kijk plezier nog onderweg gr ingrid
  3. Nelklaver:
    6 juni 2014
    hoi co geb mensen wat zijn jullie bruin zeg! fijn dat t goed gaat, jammer voor Monique en marcel ook maar jullie zijn er even niet! wat je zegt t is niet anders, wel verder genieten!mooie foto, s . ben net bij de caravan geweest de gasten komen en gaan hier is het ook mooi weer. veel liefs nel
  4. Anna en jos:
    7 juni 2014
    hoi Geb en Cobie, wat een sportievelingen, jullie zien er strak getraind en vrolijk uit. Enjoy!
    Ik heb minder tekst dan vorige keer geloof ik, het is hier op dit moment ook heel erg spannend, jullie weten waarom.Ik zou wensen dat we al een week verder waren....duim een keer voor ons als je op een top bent en dat mooie landschap ziet.
  5. Ap van Beek:
    8 juni 2014
    Hallo Geb en Cobie wel veel regen,maar dat mag de pret niet drukken nogmaals lekker genieten en volhouden.
    groetjes mia-ap