Van S. Piero in Bagno naar Citta di Castello

18 juni 2014 - Città di Castello, Italië

Vroeg op maar dat hoeft niet het regent pijpenstelen dus we wachten even het stel uit Ermelo iser ook we kletsen wat en dan om kwart voor negen gaan we fietsen het is dan droog en dat blijft het een prachtige tocht kleuteren en klimmen maar prachtig we komen elkaar steeds tegen doen een koppie maar ieder gaat zijn eigen tempo,gisteren  zat ik er helemaal door ook dat hoort  erbij ,vandaag gaat het weer goed de bergen zijn prachtig veel brem wat in bloei staat en heerlijk ruikt en dan het Toscaanse land erg mooi met zijn kleuren pijnbomen prachtig de laatste klim naar de camping valt tegen maar het is er erg mooi en we zitten gezellig met elkaar voetbal te kijken.een lieve groet allemaal en zij die op vakantie gaan veel plezier.

1. Richard:
    18 juni 2014
    Laatste loodjes wegen het zwaarst! Zet 'm op Cobie en Geb, we zijn trots op jullie. Hopelijk stopt die regen. Geniet van de mooie omgeving jullie hebben nog ruim twee weken om Rome te bereiken. Groetjes uit het verre Assendelft