Van Celletta naar S. Piero in Bagno

17 juni 2014 - San Piero In Bagno, Italië

Gedag gezegd door hr. des huizes op pad eerst miezert jas uit jas aan dan komt het met bakken uit de lucht grote regendruppels vallen voor me op de grond,hier een koppie daar een koppie we eten wat in Sarsine daar heeft een fietser onze fietsen gezien en komt even wat bijpraten en een hapje eten het is een alleen gaander  ,dan knapt het op en wordt het droog we fietsen de Apennijnen over erg groen met hier en daar in bloei staande  hei erg mooi het stijgt en daalt maar het is niet warm goed fiets weer,en toch besluiten we te stoppen in S.Piero in Bago in een B en B het wordt tijd dat Gideon komt ze gaan donderdag rijden

1. Esmeralda:
    17 juni 2014
    Ja, hè, jullie worden wat meer moe, heel begrijpelijk. Jullie kunnen altijd een paar dagen ergens even blijven, wij hebben een super voorjaar gehad, maar ik hoor bij jullie regen, dat is toch minder fijn,
    Het is echt een enorme prestatie! Maar zorg goed voor jullie zelf en doe rustig aan zo nu en dan! Liefs Esmeralda
  2. Ireen & Gideon:
    17 juni 2014
    Wat zijn jullie al ver! Gaan jullie ook nog paar daagjes naar Toscane?
    Tot snel!
    Liefs Ireen & Gideon
  3. Anna en jos:
    17 juni 2014
    De laatste loodjes, lieve mensen. Wat een prestatie, wat een tocht.
    Ik heb gisteren onze nieuwe kleindochter urenlang in mijn armen gehad, ze was heerlijk bij mij in slaap gevallen,deze Oma was er alleen maar heel blij mee!!! Slaap maar lekker door popje, dacht ik......het kan niet lang genoeg duren dat ik haar zie en voel.
  4. Nelklaver:
    18 juni 2014
    hoi co geb wat een eind zijn jullie. de laatste loodjes wegen t zwaarst, klopt wel he? als hier de hei gaat bloeien is de zomer op z n eind. tru en ik hadden een kaart van mo, hoop dat ze een goede week heeft. vanavond oranje we gaan weer duimen, op school hadden we allemaal oranje aan een goede reis verder liefs nel
  5. Elly:
    18 juni 2014
    Hoi luitjes,ja ja het schiet al op en het weer wordt in de komende dagen steeds beter.Een goed vooruitzicht!Wij gaan vannacht de lucht in naar Stoupa en het weer is daar nu ook mooi.Ik kan jullie dan niet meer volgen (jammer)Doe rustig aan want je weet "het venijn zit 'M in de staart!Nog veel plezier en voorzichtig!! Gr Coert en Elly