Citta di. Castella

19 juni 2014 - Città di Castello, Italië

Dagje lekker niks wat uitslapen zwaaien de Ermelo,ers dag die gaan naar Assisi en gaan een stukje wandelen de berg op zien een hertje verder lopen de weggetjes steeds dood en we wandelen weer terug steeds een prachtig uitzicht over de stad ,dat was gisteravond ook leuk al die lichtjes we zagen s,avonds vuurvliegjes en vannacht voor het eerst sterren erg mooi ,het is een mooie natuurlijke camping en vanmiddag even lekker gezwommen,en morgen lopen we de berg af even de stad in lekker hoor echt vakantie.

1. Frans:
    19 juni 2014
    geb en cobie even een rustig dagje geniet ervan jullie houden ons mooi op de hoogte van jullie reis hier gaat alles zijn gangetje gr frans
  2. Nelklaver:
    20 juni 2014
    hoi co geb wat mooi vuurvliegjes! en lekker gezwommen leuk hoor een beetje vakantie gevoel hebben jullie verdient. druk hier we hebben zendingsdag en ik ga straks weer naar school meehelpen we hebben goed weer hier voor . liefs nel
  3. Bram en Gré:
    Wij zijn net terug van vakantie, en proberen je reis weer te volgen.
    Veel plezier met de reis,veel sterkte.