Wat zien we allemaal

26 mei 2014 - Weil der Stadt, Duitsland

Goede morgen allemaal,we hebben nog even wifi voor we weer op pad gaan en wil ik nog even laten weten wat we zo allemaal zien onder weg,we fietsen dagelijks langs grote graan velden hele grote aardappel akkers in bloei staande peulen en heel veel uit gebloeide kool zaad.Ook komen we elke dag konijntjes tegen , horen en zien we vader Fasant, kleine puttertjes en regelmatig een bonte specht GEB heeft een groene specht gezien prachtig allemaal.In elke grote stad staan de mooiste kerken en gisteren een prachtig kasteel allemaal goed onderhouden.De wijn streek was ook mooi nu zitten we in de bossen streek en richting de Boden See.

groetjes allemaal

1. Esmeralda:
    Wat mooi,!
    Succes vandaag maar weer! Veel liefs uit assendelft!
  2. Monique:
    26 mei 2014
    Genieten dus. Wel jammer van de regen zo af en toe maar volgens mij hebben jullie het beter getroffen met het weer dan de vorige keer naar Santiago.
    Groetjes Monique
  3. Nel en Rien:
    26 mei 2014
    Hoi Cobie en geb. Knap hoor dat jullie dit doen. Valt niet mee allemaal vooral als het regent. Succes. En groetjes. Rien en nel.
  4. Anita:
    26 mei 2014
    Wat leuk om te lezen allemaal, en wat gaan goed nu al richting het bodenmeer. Petje af en hele goede reis verder met wat minder regen.
  5. Elly:
    26 mei 2014
    Hoi luitjes,gaat goed zo te lezen.Hebben jullie zoveel regen gehad?Hier valt het erg mee,behalve nu er is code oranje voor nu gewaarschuwd.Nog geen lekke banden gehad?Cobie heb je al een vrije dag gehad?Je laat je niet afbeulen hoor(grapje)
    Heel veel plezier en voorzichtig! gr Elly