Calceranica al Lago naar Bassano del Grappa

8 juni 2014 - Bassano del Grappa, Italië

Erg vroeg op vandaag uitgerust en het zou warm worden we laten de camping aan het prachtige meertje Lago di. Caldonazzo achter ons en gaan op pad de tocht gaat geheel met fiets pad langs de rivier de Brenta en door het dal van Valstagna en is weer prachtig we zien nog steeds hoog de besneeuwde bergen hier en daar is er gras gemaaid wat heerlijk ruikt doen een koppie in het gezellige dorp Borgo Valsugana het is er gezellig druk het is een prachtige Pinksterdag.De rivier ziet er als een lange zilveren lint uit met de zon erop en de zwaluwen scheren er over heen ,het dal wordt steeds kleiner en de rivier steeds breder ook wordt het steeds groener op de bergen echt prachtig allemaal ,een stevige tocht verdient een bord spaghetti die we ook schoon opeten.Omdat hier helemaal geen campings zijn zitten we heel vervelend in een hotelletje .arrivederci .als het allemaal goed gaat komen we morgen in Venetië aan.

1. Monique:
    8 juni 2014
    Dat is natuurlijk wel heel vervelend, dat hotelletje... Ziet er allemaal weer heel mooi uit en wat gaan jullie hard. Morgen Venetië alweer. Nog 2 dagen zeker en dan gaan Gideon en Irene naar Italië?
    Hier is het ook heerlijk weer.
    Groetjes Monique
  2. Esmeralda:
    Dit is truus,
    Ik vind het geweldig gewoonweg! Prachtig verhaal! Ik ken de omgeving, maar niet op de fiets, maar we genieten mee!
    Liefs truus!
  3. Esmeralda:
    Lieve schatten!
    Wat knap! Zo geweldig!
    We zijn nu bij wilco en Hennie, rachelle is jarig! Van iedereen de groeten en succes! We zijn bij Gideon geweest en dat was ook erg gezellig! Jullie bus voor de deur, heel gek.
    Liefs van iedereen hier
  4. Nelklaver:
    8 juni 2014
    hoi co geb wat een reis om nooit meer te vergeten, leuk dat er weer foto s bij zijn, jullie zien er goed uit. wat Monique zegt heeel erg hoor een hotelletje, jullie hadden natuurlijk liever in de tent gelegen! wij ook goed weer af en toe een bui hoeven we niet te sproeien. het laatste stuk de laatste loodjes. een goede reis nog, veel liefs uit Ermelo nel
  5. Anna en jos:
    8 juni 2014
    Wat ziet het er feestelijk en mooi uit, en jullie zo ontspannen en vrolijk. niet te geloven dat jullie al bijna in Venetië zijn, wat een planning ook vooraf om te bedenken hoe de route moet zijn.
    Knap.
    Wat een mooie streek he waar jullie nu zijn. En morgen wordt het nog mooier! Geniet ervan!
  6. Hans en gerda:
    9 juni 2014
    dat je al zo ver bent. ik let even niet op en je bent al op weg naar venetie . ga je ook nog in een gondel? of neem je daar de waterfiets. veel plezier en doe voorzichtig