Van Bregenz naar Feldkirch

30 mei 2014 - Feldkirch, Oostenrijk

30 mei en de kleine Pancho is jarig al weer drie van harte kleine man hoop dat de kaart op tijd was.We worden wakker van de regen op de tent ,als we gaan inpakken miezert het wat,maar als we aan het fietsen zijn,de tocht loopt vandaag weer langs de Rijn die hier  als grens tussen Oostenrijk en Zwitserland ligt valt het met bakken uit de lucht het is wit van de regen en we gaan links af om in Diepoldsau een koppie te doen en wat op te warmen we zijn i.m. al kletsnat de regen wordt wat minder en we gaan verder maar het blijft de hele dag regenen soms hart en daarna wat minder maar we zijn drijfnat ondanks de regen kleding dan een bellen we een gasthuis ja hoor na drie uur bent u van harte welkom,en eindelijk zijn we er is alles vol en hebben ze een vergissing gemaakt,maar verder op is er een hotel  en daar zijn we nu na een heerlijke warme douche alleen nog kijken hoe we de spullen droog krijgen,maar morgen schijnt de zon zeggen ze,daar gaan we dan maar van uit

1. Richard:
    30 mei 2014
    Hoi Geb en Cobie, dat jullie al zo ver zijn! Respect hoor. Hopelijk is het morgen droog. Geniet van de rit, veilige kilometers. Groetjes Richard
  2. Yehudi:
    30 mei 2014
    Hoi Geb en Cobie, wat een reis al, gelukkig een hotelletje gevonden. Wij zijn met Panchos verjaardag lekker bij wijk aan zee een taartje en een patatje gaan eten. Groeten van ons allemaal en success! Wat gaan jullie hard, voorzichtig in de alpen he!
    Kus
  3. Anna en jos:
    30 mei 2014
    whow, Geb en Cobie, wat een eind zijn jullie al!
    Geb weer opgeknapt?
    Dat wordt nu klimmen met de kuiten!
    Succes!
    Probeer in Oostenrijk een keer Kaiserschmarren (als jullie ook van pannenkoekjes houden...)
  4. Liesbeth:
    30 mei 2014
    Hoi Geb en CobieIk hoop dat Geb weer is opgeknapt.
    Wij hebben al dagen regen en het is koud in Tsjechië.Wij gaan morgen naar Praag.
    Veel succes en groet.
  5. Bram en Gré:
    30 mei 2014
    Ik heb jullie verhaal gelezen.
    Veel succes verder
  6. Esmeralda:
    Hoi lieve schatten,
    Gaat het beter papa? Er is aardig wat regen gevallen, hier was het best mooi weer,
    Gelukkig gaat het goed en is het veel genieten! Liefs Esmeralda
  7. Nelklaver:
    31 mei 2014
    hoi co geb wat een mooie beschrijving, of we naast jullie op de fiets mee rijden. oosterrijk mens wat snel, dat wordt heel wat klimmen, volgens mij is het een en al berg. alles goed hier veel plezier en een mooie tocht toegewenst we horen weer van jullie grt nel
  8. Ingrid:
    31 mei 2014
    Geb en Coby , ik geniet van jullie verhalen geweldig. Net wat Nel al schrijft of we met jullie mee fietsen. Jammer van de regen maar het mooie onderweg maakt heel veel goed. Jullie zijn nu al zo ver ik denk niet dat ik Coby nog op moet halen!! Heel veel fietsplezier succes Ingrid