Van Assisi naar Bevagna

23 juni 2014 - Bevagna, Italië

We gaan niet zo vroeg weg vandaag want er staan maar 30 km voor vandaag oorspronkelijk is de tocht 90 km maar dat doen we niet in een keer en de camping is op 30 km verder alleen B en B ,het is een mooi pad goed tefietsen en het weer is ook prima een mooie tocht veel olijfbomen en prachtige zonnebloemen ,maar de camping licht op de berg erg hoog het is niet te fietsen 15 procent omhoog echt afzien op het laatst samen fiets voor fiets douwen ze de berg op maar ja daar is de camping van een Nederlands vrouw met Italiaanse man prachtig midden in het bos we zien de hop vliegen en dan Zijn we het al weer kwijt en gewoon genieten,en Assisi gister was prachtig met de bus van de camping heen en terug een hele mooie stad en tot ver in de omtrek te zien hij ligt hoog op een berg.

1. Nelklaver:
    23 juni 2014
    hoi co geb bedankt voor je mail, erg leuk. prachtige foto s kan ik mee genieten 15% heuvel is ook niet te fietsen ik zie het voor me jullie de fiets mee duwen, je bent jong en je wil wat enzv, zijn jou woorden. goed weer hier ben weer bij caravan geweest, vanavond weer oranje duimen dus. marit is 6 geworden ze word ook groot. goede ries verder liefs nel
  2. Esmeralda:
    23 juni 2014
    We een leuk verslag weer!
    Heb even met monique bij geklets , kwam haar tegen bij het stadhuis. Dappere vrouw! Was leuk! Liefs es