Foto,s

30 juni 2014 - Rome, Italië

En dan zonder bagage op de fiets de stad in voor de foto een stukje langs de weg dan 20 km langs de Tiber het eerste stukje ongerept natuur met zijn vogeltjes dan zonnebloemen En vlak voor de stad prachtige sport velden zwembaden erg mooi het fietspad is bijna helemaal overwoekerd en toch komen fietsers en hardlopers tegen,de stad is erg druk maar je kan fietsen tot het St.Pietersplein wat een mensen erg in druk wekkend allemaal ,we maken foto,s lopen wat rond druk druk druk ik kijk in de winkels voor munt geld van het Vaticaan ,maar er zijn alleen hele series te koop voor €250,00 ik moest lachen dat vond de meneer niet leuk verder allemaal dingen met de Paus er op dan maar niks GEB koopt nog een pet met Rome we willen graag een park in ,maar moeilijk allemaal we gaan terug naar de camping voor een biertje het was een prachtige tocht veel beleefd leuke mensen ontmoet zelf een Franciscaan die uitgetreden was en nu drie dochters heeft het leven kan raar gaan .Lieve allemaal nogmaals bedankt voor de support en tot gauw.
Een lieve groet uit Rome
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Hetty:
    Geb en Cobie,
    Hoewel wij elkaar niet kennen is het alsof ik jullie door jullie reisverslag toch een klein beetje heb leren kennen.
    Ik ontdekte deze pagina toen ik zocht naar verhalen en reisverslagen over Fietsen naar Rome. Zelf vertrekken wij a.s. zondag.
    Ik heb genoten van jullie verslagen, waarin de liefde voor de natuur de boventoon voerde. Chapeau voor jullie prestatie, onder soms slechte weersomstandigheden. Maar altijd vol optimisme. Jullie hebben echt genoten.
    Ik hoop dat ook wij zo'n mooie ervaring mogen meemaken. Als jullie ons willen volgen: http://andiamoaroma.reislogger.nl

Goede dagen in Rome en goede terugreis gewenst!
    Erik en Hetty Luppes
  2. Liesbeth:
    30 juni 2014
    Ja, Wij hebben ook genoten van jullie reis, en sluit me aan bij de reactie van Hetty Lupes. Goede reis terug.
  3. Nel en Rien:
    30 juni 2014
    Wij vonden het ook heel leuk om te lezen jullie verhalen. Goede reis terug. Lieve groetjes nel en Rien.
  4. Nelklaver:
    1 juli 2014
    hoi co geb bedankt voor de foto s erg mooi allemaal. wat een gedoe kan je niet eens apart geld kan krijgen .drukte zijn jullie niet meer gewend erg fijn dat ik mee mocht reizen achter op de fiets vandaar dat het zo zwaar was ik lifte mee. veel plezier nog liefs nel.
  5. Bram en Gré:
    5 juli 2014
    Hartelijk bedankt voor alle mooie berichten en foto's we hebben veel aan jullie gedacht veel plezier verder met de reis.
    We wensen jullie een goede reis terug en welkom thuis
    Groetjes van ;
    Bram en Gré.