Van Fiano Romano naar Rome

29 juni 2014 - Fiano Romano, Italië

Het is een strak blauwe lucht als we op pad gaan het laatste stukje net voor Rome we fietsen langs grote velden zonnebloemen en komen veel fietsers tegen het is zondag een prachtige dag om de fietstocht af te sluiten het voelt een beetje raar het is de laatste tocht zo met tent en bagage het is mooi geweest en je moet stoppen op het hoogte punt ,leeg zijn we als we op de camping aan komen hebben moeite met een goede plaats te vinden maar komt goed ,lunchen met Herman die we al sinds Duitsland tegenkomen gaan lekker douchen en voetbal kijken.Morgen Rome zien met de fiets om foto,s te maken.

Allemaal bedankt voor jullie steun en support ,een ieder die op vakantie gaat veel plezier een lieve groet GEB en Cobie

1. Monique:
    29 juni 2014
    Jullie zijn er! Gefeliciteerd. Heel erg knap, doe jullie niet na. Geniet nog even van een welverdiende rust en geniet van Rome en de heetgebakerde Romeinen. Zie jullie weer gauw.

Groetjes Monique
  2. Esmeralda:
    29 juni 2014
    Super trots! Jullie hebben het maar weer mooi gedaan! Graag een foto van Rome! Liefs
  3. Anna en jos:
    29 juni 2014
    Wauw! Rome! Gefeliciteerd!( En ook met de 2-1).
    Knap gedaan, fijne dagen daar. en liefs.
  4. Yehudi:
    29 juni 2014
    Daar kunnen kuijt en snijder niet tegenop, wat een topprestatie!

Amstetdam-rome...ga toch fietsen..
  5. Ap van Beek:
    29 juni 2014
    Gefeliciteerd Geb,maar vooral Cobie lekker genieten in Rome,we gaan er even een weekje tussen uit en een veilige thuiskomst tot ziens.
  6. Ingrid:
    29 juni 2014
    Jezus wat geweldig zeg, gefeliciteerd jullie hebben het gehaald super hoor. Nog fijne dagen in Rome en tot snel in het Zaanse. Kus wat een prestatie gr
  7. Liesbeth:
    30 juni 2014
    Veel succes in Rome
  8. Nelklaver:
    30 juni 2014
    hoi co geb van harte gefeliciteerd met het behalen van jullie reis. een top prestatie! veel plezier in rome, ik kijk uit naar wat foto s veel liefs uit Ermelo nel